close
「農曆春節應景」的十句話1.Wish you all the best for a happy New Year! 恭賀新禧! 2.Happy New Year! This is a little something I brought for 辦公室出租your kids. Please kindly accept it. 新年快樂!這是我給你小孩子的一點小意思。請笑納。 3.I'm going to Di-hua Street to do some shopping 買屋tonight. 我今天晚上要去迪化街買些東西。 4.I've prepared lots of goodies for Chinese New Year-cookies , 租辦公室candies,watermelonseeds,preserves...whatever youcan think of. 我準備了一大堆春節年貨:餅乾、糖果、瓜子、蜜餞……你想得到的通通都有。 5.Chinese 辦公室出租New Year is a kid's thing. Children like it because they can get a lot of red envelopes. 農曆過年是小孩子的玩意兒。孩子們喜歡過年是因為他們買屋可以拿到很多紅包。 6.How much year-end bonus did you get this year? 你今年拿到多少年終獎金? 7.I can't wait to test/try my luck at the 租屋mahjong table. 我等不及要在麻將桌上試試我的手氣了。 8.Taiwan's economy is NOT doing very well this year. I guess we're going to have a 租屋網shabby Chinese New Year. 今年台灣的經濟不太好。我猜我們大概要過一個寒酸的農曆新年了。 9.I'm gonn a party hard during the Chinese New Year! 婚禮顧問過年期間我要好好地狂歡一下! 10.I'm going to my wife's parents' house to pay them a courtesy call tomorrow. 我明天要道太太娘家去跟她婚禮佈置父母親拜年。 線上收聽 http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?SID=24577847


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



會場佈置

Facebook
Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    yq96yqvgvw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()